May 20, 2008

Yang Berhormat: Sumbangan anda?

Cadangan buat YB2 sama ada yang sudi mendengar masalah rakyat dan yang tidak sudi? Anda tidak sudi mendengar pun saya tetap menyuarakan pandangan saya sebagai rakyat yang telah memilih anda sebagai YB.

Tanpa saya, siapalah anda kan..

Kalau boleh,.. silap2..
Mesti boleh, diwajibkan YB bagitau apa sumbangan pembangunan yang anda kepada penduduk di kawasan anda. Biar seluruh rakyat tahu bagaimana anda menggunakan duit yang diamanahkan oleh kerajaan. Bukan susah, guna blog pun jadi. Jangan seperti sesetengah YB nieh..

Cuma time nak PRU baru tengok muka. Kalau tak tengok muka tapi pembangunan berjalan lancar pun jadi. Ni tidak, bukan nak tunjuk lagak. Memang patut rakyat tahu.

Tapi jangan jadi pula YB yang nak timbulkan kontroversi murahan, publisiti murahan, suka keluar tv, keluarkan kenyataan kutuk YB lain tetapi habuk pun tadak. Takkan nak tunggu rakyat tegur baru nak ubah? Come on la...

Kalau tak paham juga saya sindir, esok lusa saya upload pula tips jadi YB yang baik? Tau pun tak nak.

Tetapi syabas buat YB yang mengutamakan kepentingan rakyat. Syabas. Jangan bimbang, anda buat baik kami tetap sokong tidak kira anda parti mana. Betul!

No comments:

Sayang Ahlik

Sayang Ahlik

Cuti2 Malaysia. Anda pelancong dari negara mana?